Frakt og levering

⏰ Leveringstid 2-5 virkedager 

🚛 Sendes med Posten/Bring eller Postnord

📦 Fri frakt over 599kr med Postnord (ellers 39kr/49kr)

Pakke i postkasse

Bestillinger sendes som pakke i postkasse med Posten/Bring og Postnord. Dersom det ikke er plass i postkassen vil du få sms eller e-post om henting på nærmeste utleveringssted/post i butikk. 

Pakke til hentested

Hvis du foretrekker å hente pakken på nærmeste utleveringssted, så kan du også velge pakke til hentested. Dette er lurt hvis du for eksempel bor på midlertidig adresse, da vi kan risikere at pakken blir sendt i retur. 

Rask levering

Leveringstiden er 2-5 virkedager med Posten/Bring og 2-6 virkedager med Postnord. Leveringstid påvirkes av postnummer og tidspunkt for lagt inn bestilling. Sjekk normal leveringstid for ditt postnummer hos Posten her.

Fri frakt

Vi har fri frakt på kjøp over 599kr med Postnord, ellers koster frakten 39kr/49kr. Selvom frakten koster betydelig mer enn dette, ønsker vi å ta på oss en del av fraktkostnaden for deg - slik at din totalpris blir lavere. 

Retur ved feil, ufullstendig eller ny/ukjent adresse:

Pakker som kommer i retur til oss fra Posten eller Postnord på grunn av feil med adressen på en bestilling, kan sendes på nytt mot en kostnad på 49kr til postkassen eller 99kr til hentested. For å sende pakken på nytt vil vi forsikre oss om at vi finner feilen som sendte pakken i retur.

Dersom du ikke ønsker å få tilsendt pakken på nytt, men heller vil angre kjøpet - så trekkes en returkostand på 99kr når vi tilbakebetaler deg for bestillingen. Dersom vi ikke mottar svar innen 14 dager vil vi refundere bestillingen og trekke gebyret på 99kr for retursending og behandling.

Retur

Du kan returnere en vare du har kjøpt hos oss innen 14 dager etter du mottok varene. Les mer og fyll ut skjemaet her, og send pakken i retur til oss. Kjøper dekker selv returkostnadene. 

Beløpet refunderes når vi har mottatt og behandlet returen - dette tar vanligvis 1-3 uker. Dersom du har brukt Klarna, vil varen bli slettet fra din faktura. Du er selv ansvarlig for å sørge for å unngå eventuell purregebyr. Last ned Klarna sin app for enkel oversikt. 

Produkter med personlig gravering returneres ikke.

Angreretten dekker ikke produkter med personlig gravering av navn og/eller valgfri tekst. Dette produktet lages på bestilling og blir spesialtilpasset til deg, og dekkes derfor ikke av angreretten. Dersom du sender et produkt med personlig gravering i retur, så vil du ikke motta refusjon. 

Feil ved bestilling

Vi pakker bestillinger manuelt, og det kan dessverre skje feil. Graveringer gjøres også manuelt, og det kan skje feil. Hvis produktene du mottar ikke stemmer med det du har bestilt så vil vi selvfølgelig rette opp feilen.

Send oss en mail til post@aveluna.no 💌

NB! Husk at feilsendte varer ikke må åpnes ettersom vi normalt ønsker disse i retur.